Blog

Kontakt centar - najisturenija točka CRM strategije

03.03.2016.

Svaka tvrtka je uključena u upravljanje odnosima s klijentima (Customer Relationship Management – CRM), iako toga nije niti svjesna ili pak ne obraća dovoljnu pažnju tim odnosima. Možda i najjednostavniji način da se objasni CRM je potreba da tvrtka poznaje svoje korisnike, a s korisničke strane bi ti isti korisnici trebali osjetiti, i to u svakoj interakciji s tvrtkom, da ta tvrtka ima spoznaju o njihovom značaju za međusobni poslovni odnos.

Jesmo li sigurni?

24.11.2015.

Uobičajeno, ali ne i lagano pitanje, koje smo si sigurno već puno puta postavili. Ne baš utješan odgovor bi glasio da 100% sigurnost ne postoji. Mnogi, uključujući najveće, pa i one kojima je sigurnost posao, već su se, na vlastitoj koži, uvjerili u to. No ipak, puno toga se može poduzeti da bismo bili što sigurniji.
Po mogućnosti, prije negoli nam se dogodi nešto slično ovome.