Comping među najboljima na EuroCloud natjecanju

U Grand Hotelu Adriatic u Opatiji, 31. svibnja 2016. održano je svečano proglašenje pobjednika EuroCloud Hrvatska AWARD 2016., koje je organizirala udruga EuroCloud Hrvatska u svrhu odabira najnovijih i najboljih europskih Cloud rješenja i usluga.
 
Organizacija EuroCloud neprofitna je udruga čiji je glavni fokus računarstvo u oblaku, organizacijski je podijeljena na nacionalne organizacije i krovnu EuroCloud organizaciju. Dok nacionalne EuroCloud organizacije, poznajući lokalno okružje i provodeći komercijalne programe sudjeluju u prihvaćanju Cloud usluga, krovna EuroCloud organizacija razvija programe i provodi projekte aktivno djelujući na cjelokupno okružje.

Compingovo poslovno rješenje ContactInCloud izabrano je među tri najbolja u kategoriji najbolje Cloud usluge za horizontalna tržišta.

Comping je nagradom u ovoj kategoriji potvrdio sposobnost horizontalnih Cloud usluga za korištenje u različitim granama. Nagrađeno rješenje ContactInCloud ima široku tržišnu primjenu u različitim industrijama sa specifičnim potrebama, od turizma, financijskih institucija, osiguranja, farmacije, javnog sektora , distribucije, proizvodnje , medicinskog turizma i niza drugih grana industrije. Comping InCloud poslovna rješenja kao što su ContactInCloud odnosno kontaktni centar koji objedinjuje sve komunikacijske kanale i služi kao prodajni, marketinški ili servisni alat.


Trpimir Kvesić, Direktor poslovnih rješenja u Compingu naglasio je tri strateška elementa koja su rezultirala uspjehom: „Naši zadovoljni korisnici, naši visoko motivirani, entuzijastični i talentirani djelatnici s izraženom željom za svakodnevnim natjecanjem i pobjedom te naša kreativna rješenja bazirana na CRM-u koja su vertikalno i horizontalno katalogizirana, ključni su elementi našega uspjeha i vrhunskih dostignuća. Mi živimo CRM filozofiju! Mi ne prodajemo i implementiramo naša rješenja te nakon toga zaboravljamo na naše korisnike. Upravo suprotno, zajedno s klijentima ih koristimo i unaprjeđujemo svaki dan.“

Comping stvara i prati trendove: Mobile-First, Cloud-First te njeguje viziju globalnog tržišta. Umjesto kompliciranih i skupih softvera, Comping je uspio stvoriti jednostavna poslovna rješenja razvijena na poznatim te priznatim Microsoftovim alatima: Microsoft Dynamics CRM, Microsoft Lync, Exchange, SharePoint i Office 365. Comping je još ne tako davno koristeći i neke druge, tada raširenije i prepoznatije CRM platforme, prepoznao jednostavnost i prilagođenost Microsoft Dynamics CRM-a te njegovu modularnost. Na bezbolan način se umjesto organizacijskog i sveobuhvatnog rješenja u tom slučaju može uvesti poslovno rješenje na razini pojedinog odjela koji osim svog lakšeg uvođenja puno prije donosi i vidljive rezultate. Takav pristup kasnije može biti primjer za uvođenje globalnog sustava na razini cijele organizacije i pomoć pri izbjegavanju prepreka na koje se već naišlo.