CRM poslovna rješenja

Financijske institucije imaju potencijal da sve poslovne podatke drže u oblaku i da taj način poslovanja vide kao alat za podizanje konkurentnosti i ostvarivanje ušteda.
InCloud poslovna rješenja mogu bankama, osiguranjima, leasing kućama i ostalim financijskim subjektima pomoći povećati profitabilnost, povećati zadržavanje kupaca te proaktivno upravljati rizicima na način da:
  • njeguju isplativije i trajnije odnose s kupcima gdje svi front-line djelatnici imaju potpune informacije  o korisničkim računima, korisničkim potrebama, preferencijama, detaljima interakcije te uslugama i proizvodima korištenim od strane korisnika i trenutnim uslugama koje su za korisnika najoptimalnije
  • pojednostavne ključne bankarske procese kao što su pregled računa, odobrenje kredita, eskalaciju prigovora ili upita s automatiziranim procesima i pred definiranim vođenim razgovornicima.
  • poboljšaju profitabilnost kapitaliziranjem unakrsno prodajnih mogućnosti te isto tako osiguraju da su cijene i bankarske politike usklađene sa strategijom zadržavanja postojećih korisnika
  • omoguće bolje upravljanje  kroz integraciju s ključnim sustavima za prepoznavanje rizika kao što su kašnjenje uplata, snižavanje kreditnog rejtinga te drugi alarmi
  • snižavaju operativne troškova po poslovnicama, kontaktnim centrima i uredima smanjivanjem administrativnih zadataka te prijedlogom intuitivnih i unaprijed predloženih aktivnosti
U osiguranju, InCloud poslovna rješenja donose vidljive prednosti te vrlo brzo opravdavaju uloženu investiciju u vidu:
  • iskorištavanja novih mogućnosti prodaje i poboljšanja operativne efikasnosti centraliziranjem informacija o polici osiguranja, uključujući i  sve terenske aktivnosti, interakcije s korisnikom, želje i preferencije, žalbe, ključne odnose s ostalim osiguranicima itd.
  • povećanja lojalnosti klijenata, mogućnosti brže obnove polica, pojednostavljenog rješavanja reklamacija i prigovora te proaktivne usluge osiguranicima
  • poboljšane agilnosti agenata i prodavatelja uz pomoć mobilnih rješenja i alata koji smanjuju potrebu za kompleksnim pretraživanjem i unosom podataka, oslobađajući im više vremena za smislene i što relevantnije razgovore s klijentima
  • raznih pregleda kao što su prodajne prilike, produktivnost agenta i prodavatelja, lojalnost klijenata, statusi obrade zahtjeva i ostalih izvješća u realnom vremenu uz pomoć nadzornih ploča i kontekstualnih analitika
  • osiguranja regulatorne usklađenosti pomoću definiranih procesa, prava pristupa, nadzora te mogućnosti automatskog snimanja kako razgovora tako i svih ključnih podataka

Rješenja: