CRM poslovna rješenja

InCloud portfelj rješenja u maloprodaji i distribuciji smanjuje složenost poslovnih procesa, oslobađajući sve aktivne sudionike nepotrebnih aktivnosti. Omogućuje fokus na povezivanje s klijentima i ostalim djelatnicima kroz sve raspoložive komunikacijske kanale. Na taj način organizacije svojim korisnicima pružaju personalizirano iskustvo kupovine.
InCloud paket omogućuje korisnicima poslovanje u trgovinama, upravljanje komunikacijskim kanalima, upravljanje narudžbama, marketing, korisničku podršku, poslovnu inteligenciju te uz integraciju s ERP sustavima korisnički orijentiran back office kroz nabavu i financije. Rješenje je moguće implementirati kao sveobuhvatno end-to-end rješenje ili kao niz pojedinačnih poslovnih funkcija, omogućujući korisnicima odabir najprihvatljivijih opcija.

U prodajnom smislu organizacija, odnosno svi ovlašteni djelatnici imaju mogućnost uvida u sve dnevne informacije o korisniku, o prodajnim rezultatima i aktivnostima te jednostavno praćenje informacija o prodajnim mogućnostima i o realizaciji.

Ponuđeno rješenje omogućava korisnicima jednostavnu i brzu komunikaciju postojećim i potencijalnim korisnicima. Osnovne funkcionalnosti mogu se razdijeliti na:
  • upravljanje matičnim podacima klijenata
  • upravljanje prodajnim procesima
  • upravljanje prodajnim kvotama
  • upravljanje marketinškim aktivnostima
  • korisnička služba i upravljanje reklamacijama
  • integracija telefonskih poziva
  • baza znanja
  • integracija poslovnih elektroničkih poruka
  • upravljanje pratećom dokumentacijom
  • izvještavanje
  • mobilni CRM

Rješenja: