CRM poslovna rješenja

S 360° pogledom na potrebe svojih korisnika, svaka organizacija može ponuditi inovativne usluge koje ju razlikuju od konkurencije i pomaže rastu njene profitabilnosti. InCloud paket poslovnih rješenja omogućuje pružateljima telekomunikacijskih usluga rješenje koje integrira službu za korisnike, prodaju i marketing te rezultira povećanom produktivnosti. Omogućuju jednostavnost korištenja te veće zadovoljstvo uz smanjen odlazak korisnika konkurenciji.
Neke od bitnih značajki i posebnosti InCloud poslovnih rješenja za telekomunikacijske pružatelje usluga pokrivaju:
  • diferencijaciju korisničkog iskustva – korisnik želi komunicirati s operaterom po svojim uvjetima. Pružanje izbora u višekanalnom svijetu telefona, e-maila, web self-service-a, socijalnih mreža, chat-a i mobilnog pristupa, pomoći će osigurati lojalnost i zadovoljstvo korisnika
  • poboljšanje operativne efikasnosti u vidu cross-sell i up-sell prodaje, definiranja najbolje ponude te pružanja najbolju moguće usluge u prodaji, marketingu i korisničkoj podršci
  • bolji uvid u korisničke potrebe te ponudu personalizirane skrbi svojim klijentima za izgradnju lojalnosti te pomoć kod povećanja prihoda
  • poboljšanje poslovne inteligencije, odnosno brz pristup, analizu i poduzimanje akcija na svim dostupnim podacima u poslovanju
  • pristupačniju korisničku službu  s bogatim i cjelovitim informacijama o svakom kupcu, kako bi mogli ponuditi brzu, točnu i personaliziranu uslugu te po mogućnosti oduševiti kupce i pomoći pridobiti njihovu lojalnost

Rješenja: