Kontakt centar (ContactInCloud)

Rješenje za kontaktne centre, prodajne predstavnike, naplatu potraživanja i korisničku podršku
Korisnici: male tvrtke, srednje, velike tvrtke. Financijski sektor, osiguranja, javni sektor, turizam, medicina, farmacija, energetika, mediji, autoindustrija, veleprodaja i distribucija i outsourced kontaktni centri
Procesi: prodaja, marketing, kontaktni centar, naplata potraživanja, korisnička podrška
Platforma: On premise, cloud, private cloud, hibrid
Prednosti : Jednostavno i brzo zaprimanje korisničkih zahtjeva

Kontakt centar (ContactInCloud)

Poslovno rješenje kontakt centra koje automatizira procese korisničke podrške, naplate potraživanja te upravljanja prodajnim prilikama. Rješenjem su pokriveni scenariji dolaznih i odlaznih poziva u kontakt centru koji ne zahtijeva zasebnu telefonsku infrastrukturu kao što su telefonske centrale odnosno PBX, nego isključivo pristup Internetu. Time se, osim vrlo povoljne cijene i brze implementacije, omogućuje i dislociranost agenata, operatera odnosno prodajnog osoblja koji sustav koriste nevezano uz mjesto na kojem se nalaze što uključuje rad od kuće ili s nekog udaljenog otoka po potrebi.
 
Rješenje se bazira na Microsoft Dynamics CRM sustavu i Microsoft Lync Serveru. Microsoft Dynamics CRM sustav cjelokupno je Customer Relationship Management (CRM) rješenje koje u sebi sadrži prodajni, marketinški i modul korisničke podrške. Integracijom Dynamics CRM sustava sa Lync serverom koji je rješenje za komunikaciju i kolaboraciju dobivena je jedinstvena funkcionalnost kontaktnog centra.

ContactInCloud omogućava jednostavan rad i brzo zaprimanje korisničkih zahtjeva. Prepoznavanje poziva i korisnika koji poziva kod dolaznih poziva značajno ubrzava rad agenata, a funkcionalnost „Click to dial“ kod odlaznih poziva omogućava korisnicima sustava rad iz jedinstvene aplikacije. Temeljem integracije i automatizacije dolaznih i odlaznih poziva svi pozivi spremaju se u CRM sustav na temelju čega je moguće dobiti detaljne izvještaje o pozivima.