Upravljanje prodajom (SalesInCloud)

Rješenje za pripremu prodajnih kampanja i zakazivanje sastanaka za prodajne predstavnike
Korisnici: prodajne tvrtke uključujući osiguranja i financijske institucije
Procesi: marketing, prodaja
Platforma: On premise, cloud, private cloud, hibrid

Upravljanje prodajom (SalesInCloud)

SalesInCloud predstavlja proces prodajno marketinških kampanja koja se može provesti kroz čitavu organizaciju te u kojoj mogu sudjelovati svi akteri u poslovanju, od pokretača marketinške kampanje, djelatnika u pozivnim centrima, prodajnih predstavnika pa sve do uprave poduzeća.

Prvi korak u svim marketinško prodajnim kampanjama proces je segmentacije klijenata.
SalesInCloud omogućuje optimalan način upravljanja prodajnim predstavnicima, praćenje njihovih aktivnosti, dodjelu novih aktivnosti te kontrolu akvizicije novih klijenata kroz različite prodajne kanale te kanale komunikacije.
Djelatnici u pozivnom centru (agenti) imaju mogućnost raspoređivati prodajne predstavnike, optimizirati njihove aktivnosti, doprinijeti unapređenju prodaje te povećati križnu i nad prodaju.
Tijekom izvršavanja svih aktivnosti važna je kontrola i nadzor kroz specifične izvještaje i nadzorne ploče kojima menadžment ima neograničen pristup. Također, nudi se i mogućnost i promptne promjene kampanje.

Funkcionalnosti:
  • Definiranje prodajnih kampanja,
  • Detaljna segmentacija klijenata i ciljane marketinške kampanje,
  • Dijeljenje aktivnosti po zaposlenicima prema vještinama,
  • Nadzor prodajnih aktivnosti svakog pojedinog agenta,
  • Mogućnost terminiranja sastanaka za nastavak prodajnog procesa,
  • Grafički prikaz kalendara za jednostavnije terminiranje,
  • Nadzor prodajnih aktivnosti svih prodajnih predstavnika.