Upravljanje programom vjernosti (LoyaltyInCloud)

Rješenje za upravljanje programom vjernosti kupaca
Omogućuje kreiranje dugoročnih odnosa s korisnicima odnosno stvaranje lojalnih korisnika. Pomoću programa vjernosti kupaca unaprijedite vašu prodaju.

Korisnici: velike tvrtke, farmacija, financijski sektor, osiguranje medicina, autoindustrija, maloprodaja i veleprodaja
Procesi: marketing, korisnička podrška
Platforma: On premise, cloud, private cloud, hibrid



Program vjernosti (LoyaltyInCloud)
 
LoyaltyInCloud je poslovno rješenje za upravljanje programom vjernosti odnosno strukturirani marketinški proces koji nagrađuje svoje korisnike, a time i potiče odanost svojih korisnika.
,
Program vjernosti temelji se na nagradnim bodovima koje korisnici sakupljaju tijekom kupovina. Skupljanjem određenog broja bodova dolazi i do nagrađivanja korisnika putem različitih načina i kanala kao što su B2B ili B2C portali.
 
Rješenje omogućuje upravljanje različitim aktivnostima koje mogu dodatno potaknuti vjernost korisnika te pratiti isplativost tih aktivnosti te faktore uspjeha programa vjernosti  

Prednosti za organizaciju:
     
  • Poboljšanje komunikacije s postojećim i budućim korisnicima
  • Povećano zadovoljstvo kupaca s obzirom na dobivenu vrijednost te preporuka novim potencijalnim kupcima 
  • Povećanje prodaje u programu vjernosti
  • Smanjenje odlaska korisnika konkurenciji
  • Stvaranje osobne, emocionalnije veze s tvrtkom
  • Baza podataka interesantna i dobavljačima
  • Identificiranje korisnika te segmentacija za marketinške kampanje i akcije
  • Detaljna lokacija aktivnih i potencijalnih korisnika
  • Mogućnost direktnog marketinga od strane tvrtke prema korisnicima