Upravljanje radnim mjestom

Usluga upravljanog radnog mjesta sastoji se od najma standardizirane opreme potrebne za funkcioniranje radnog mjesta prema klasifikacijama koje postavljaju naši korisnici.

Druga komponenta usluge je upravljanje svim aspektima radnog mjesta. Ta druga komponenta se sastoji iz najmanje sljedećih aktivnosti:
  • Aktivacija radnog mjesta (evidentiranje, isporuka opreme, montaža, instalacija tipskog odnosno prilagođenog operativnog sustava, instalacija pripadajućih softverskih paketa ...)
  • Održavanje opreme (hardverski servis u jamstvu i izvan)
  • Upravljanje sigurnošću korisničke opreme (dogradnja, instalacija zakrpa, kontrola antivirusnih softvera ...)
  • Upravljanje imovinom (popis softvera, popis hardvera, zbrinjavanje ...)
  • Instalacije softverskih paketa (Instalacija novih paketa, dogradnja postojećih paketa, deinstalacija, akcije prema grupama korisnika ...)
 
Glavni cilj ove usluge, a ujedno i efekt koji možete očekivati je potpuno funkcionalno mjesto za Vašeg djelatnika na sličan način kao što od mobilnog operatera dobijete u sklopu ugovora mobilni uređaj i ne brinete na koji način se taj isti mobilni uređaj spaja na mrežu i na koji način uspostavljate pozive ili se spajate na Internet.