parallax background

SAS Customer Intelligence 360 – Kako organizacije personaliziraju korisničko iskustvo uz moć analitike i podataka

Trendovi i izazovi u telekom industriji

  • Integracija IT sustava & fragmentirani podaci o korisnicima
  • Izazovi primjene umjetne inteligencije (AI) u praksi
  • Usmjerenost na korisnika i transformacija loyalty programa
  • Kompleksnost omnichannel komunikacije s korisnicima
  • Rast očekivanja razina IT sigurnosti i usklađenosti s regulativom

Comping rješenje - SAS Customer Intelligence MarTech platforma omogućuje:

Povećanje prihoda: Personalizirane ponude dostupne u realnom vremenu koje donose veću konverziju (prodaju).

Retencija korisnika i rast vrijednosti: Povećanje zadovoljstva i lojalnosti kroz kvalitetnu i pravovremenu komunikaciju 

Maksimizaciju povrata ulaganja (ROI): Optimizirane kampanje temeljene na analitičkim podacima i usmjerenost na digitalne kanale.

Intuitivnost poslovnih procesa: Automatizacija marketinga i pojednostavljenje operacija

Agilnost: Brže i pametnije odluke uz naprednu analitiku i pouzdanu AI podršku

Zašto SAS CI (MarTech) i Comping za telekome?

Kvantificirani benefiti za vodeći telekom u SEE regiji

Unaprijeđenje interakcija s korisnicima

38%

Unapređenje interakcija s korisnicma. uz do 38% više dostavljenih relevantnih komunikacija kroz visoko preciznu, personaliziranu komunikaciju temeljenu na real-time decisioningu i naprednom segmentiranju. Optimizacijom CLV-a i analitičkim upravljanjem portfeljem proizvoda postignut je rast ARPU i MRR pokazatelja.

Opširnije
 

Povećanje konverzija – digitalne kampanje

50%

Postignuta 50% viša stopa konverzije u digitalnim kampanjama korištenjem pravog kanala za svakog korisnika i poboljšanjem učinkovitosti digitalnih kanala. Kroz real-time decisioning i event-based targeting isporučene su next-best offers, potičući korisnike na prelazak na digitalne kanale komunikacije.

Opširnije
 

Ukupni rast konverzija (NBA/NBO)

28%

Povećanje ukupnih konverzija za 28% na svim kanalima zahvaljujući naprednom segmentiranju i personaliziranoj komunikaciji. Primjenom prediktivnih modela za Next Best Action i Next Best Offer omogućeno je napredno targetiranje i dinamičko upravljanje kampanjama, uz strategiju zadržavanja korisnika s stopama Churna ispod tržišnog prosjeka.

Opširnije
 

Učinkovitost kampanja

3x

Trostruko povećanje učinkovitosti kampanja korištenjem više kanala uz naglasak na digitalne kanale i isporukom personalizirane komunikacije temeljene na kvaliteti, a ne količini. Korištenjem uvida iz responzivnih analiza i optimizacijskih modela smanjeni su troškovi, spriječen churn i osigurana relevantnost sadržaja za maksimalni učinak svake pojedine komunikacije s korisnicima iz B2C I B2B segmenata poslovanja.

Opširnije