Radionica o digitalizacijskim izazovima i budućnosti bankarstva

30.05.2018

Vrhunski stručnjaci iz bankarskog sektora okupili su se na eventu Exceeding customer expectations through digital openness kako bi obradili teme digitalizacije i suvremenih izazova u bankarstvu. Comping, vodeća hrvatska ICT tvrtka organizirala je sastanak na kojem su stručnjaci razmijenili znanja i uvide u potencijalna rješenja.

Daniel Lenardić, partner u KPMG-ju, jednoj od Big Four revizorskih kuća naglasio je ključne aspekte bankarskog poslovanja u suvremenim uvjetima. Korisnici zahtijevaju višekanalno iskustvo i bankarstvo koje sve manje liči tradicionalnom tipu bankarstva. Identificirao je fokus na potrošača, neprodajne ciljeve, kao i poslovanje u nestandardnim uvjetima kao glavne izazove s kojima se banke danas moraju uhvatiti u koštac.

Konzultant SunTeca, indijskog tehnološkog diva i jednog od vodećih svjetskih pružatelja rješenja za upravljanje prihodima i business assurance Chandra Prabhubavio se najboljim strategijama digitalne transformacije te kako orkestracija korisničkim iskustvom može ubrzati ovaj process. Zatvorio je sastanak kratkim predstavljanjem Xeleratea, moćnog alata koji olakšava upravljanje korisničkim iskustvom, ubrzava procese te prilagođava uslugu individualnom korisniku. Budućnost u vrijednosnom lancu donosi dvosmjerne odnose bez dugih čekanja i riskantnih kompromisa.

Panel raspravi priključili su se Zoran Kureljušić iz PBZ-a, Emil Sapunar iz Raiffeisen banke, Martin Hornig iz Erste&Steiermärkische banke, Daniel Lenardić iz KPMG-ja, Chandra Prabhu iz SunTeca i Ivan Punek iz Compinga. Stručnjaci su objašnjavali utjecaje nikad viših očekivanja korisnika i kako zadovoljiti njihove potrebe i ostati konkurentan u doba digitalizacije.