Trendovi i izazovi u telekom industriji
- Integracija IT sustava & fragmentirani podaci o korisnicima
- Izazovi primjene umjetne inteligencije (AI) u praksi
- Usmjerenost na korisnika i transformacija loyalty programa
- Kompleksnost omnichannel komunikacije s korisnicima
- Rast očekivanja razina IT sigurnosti i usklađenosti s regulativom
Comping rješenje - SAS Customer Intelligence MarTech platforma omogućuje:
Povećanje prihoda: Personalizirane ponude dostupne u realnom vremenu koje donose veću konverziju (prodaju).
Retencija korisnika i rast vrijednosti: Povećanje zadovoljstva i lojalnosti kroz kvalitetnu i pravovremenu komunikaciju
Maksimizaciju povrata ulaganja (ROI): Optimizirane kampanje temeljene na analitičkim podacima i usmjerenost na digitalne kanale.
Intuitivnost poslovnih procesa: Automatizacija marketinga i pojednostavljenje operacija
Agilnost: Brže i pametnije odluke uz naprednu analitiku i pouzdanu AI podršku
Zašto SAS CI (MarTech) i Comping za telekome?

SAS je globalni lider u području Customer Intelligence, prepoznat od strane Gartnera i Forrestera za izvrsnost u interakciji s korisnicima , analitici i automatizaciji donošenju odluka.
SAS platforma temeljena na podacima omogućuje personalizaciju komunikacije u realnom vremenu, orkestraciju kampanja i prediktivnu analitiku – ključne kompetitivne prednosti za uspjeh telekom operatora.

Comping je vodeći SAS partner u Adriatic/SEE regiji, pružajući telekomima podršku u ostvarivanju poslovnih ciljeva i maksimizaciji povrata ulaganja (ROI) kroz uspješnu primjenu SAS Customer Intelligence (MarTech) rješenja, uz izvrsnost u pružanju usluga savjetovanja, implementacije i integracije s postojećim sustavima.

Naša ekspertiza je potvrđena kroz uspješne projekte, uključuje naprednu analitičku segmentaciju korisnika, orkestraciju kampanja i customer journey-a, donošenje odluka u realnom vremenu i kompleksno upravljanje podacima, kako bismo omogućili personalizirane akcije i ponude na svim kanalima.
Stručno poznavanje telekom industrije je ključna prednost za podršku CRM i Marketing timovima u ostvarenju rezultata kao što su akvizicija i zadržavanje korisnika, te rast prihoda i efikasnosti u B2C i B2B segmentima poslovanja.
Kvantificirani benefiti za vodeći telekom u SEE regiji
Unaprijeđenje interakcija s korisnicima
Unapređenje interakcija s korisnicma. uz do 38% više dostavljenih relevantnih komunikacija kroz visoko preciznu, personaliziranu komunikaciju temeljenu na real-time decisioningu i naprednom segmentiranju. Optimizacijom CLV-a i analitičkim upravljanjem portfeljem proizvoda postignut je rast ARPU i MRR pokazatelja.


Povećanje konverzija – digitalne kampanje
Postignuta 50% viša stopa konverzije u digitalnim kampanjama korištenjem pravog kanala za svakog korisnika i poboljšanjem učinkovitosti digitalnih kanala. Kroz real-time decisioning i event-based targeting isporučene su next-best offers, potičući korisnike na prelazak na digitalne kanale komunikacije.



Ukupni rast konverzija (NBA/NBO)
Povećanje ukupnih konverzija za 28% na svim kanalima zahvaljujući naprednom segmentiranju i personaliziranoj komunikaciji. Primjenom prediktivnih modela za Next Best Action i Next Best Offer omogućeno je napredno targetiranje i dinamičko upravljanje kampanjama, uz strategiju zadržavanja korisnika s stopama Churna ispod tržišnog prosjeka.


Učinkovitost kampanja
Trostruko povećanje učinkovitosti kampanja korištenjem više kanala uz naglasak na digitalne kanale i isporukom personalizirane komunikacije temeljene na kvaliteti, a ne količini. Korištenjem uvida iz responzivnih analiza i optimizacijskih modela smanjeni su troškovi, spriječen churn i osigurana relevantnost sadržaja za maksimalni učinak svake pojedine komunikacije s korisnicima iz B2C I B2B segmenata poslovanja.




