parallax background

Upravljanje IT uslugama

Upravljanje informatičkim i poslovnim uslugama

Upravljanje IT uslugama, ITSM (IT Service Management), koncept je koji spaja poslovnu strategiju tvrtke s idejom o korištenju tehnologija kao usluga.

Riječ je o rješenjima koja kontinuirano analiziraju postojeće procese, kako bi ih se poboljšalo i unaprijedilo. To vrijedi i za ESM (Enterprise Service Management) procese iz različitih poslovnih funkcionalnosti, kao što su nabava, prodaja, ljudski resursi, financije, pravni poslovi, administracija, itd. ITSM primjenom najboljih metoda, alata i praksi (ITIL, npr.) prilagođava tehnološka rješenja poslovnim zahtjevima i željama korisnika.

ESM je primjena ITSM koncepta u svrhu automatizacije i digitalizacije ne-informatičkih procesa u ukupnom poslovnom okruženju tvrtke.

Rješenje za upravljanje uslugama

Service Manager je sveobuhvatno, standardizirano i poslovno softversko rješenje za upravljanje IT uslugama. Automatizira procese, dijagrame toka i radne zadaće te je osnova za isporuku IT usluga korisnicima. Ovisni o procesu, dobavljačima, proračunu, rezultatima i organizacijskoj strukturi. Sastoji se od aplikativnih, standardiziranih modula.

To su, primjerice: ITIL, Service Desk, Incident Management, Problem Management, Change Management, Request Fulfillment, Knowledge Management, Configuration Management, Service Level Management  i Service Catalog

Rješenje za automatizaciju IT procesa

Operations Orchestration je softver za dizajn, orkestriranje i automatizaciju IT procesa na svim razinama tvrtke. Može automatizirati svaku IT infrastrukturu (fizičke ili virtualne poslužitelje, sustave pohrane, mreže, bilo da se nalaze u prostoru tvrtke ili u cloudu), razne aplikativne servise i aplikacije, neovisno o proizvođaču.

Scenariji orkestracije operacija mogu se pokrenuti iz samog nadzornog alata, SM (Service Manager) alata, i iz bilo koje aplikacije - integracijom ili putem korisničkog sučelja/portala u oblaku i pomoću programskog sučelja za orkestraciju operacije (OO API).