
Proaktivno /reaktivno održavanje
Proaktivno održavanje
Usluga proaktivnog održavanja sastoji se od nadzora opreme (hardvera i ostalih sklopova). Cilj je utvrditi radi li sve kako je zadano i ukloniti eventualno uočene neispravnosti. U uslugu je uključena i instalacija novih inačica upravljačkih programa (firmware softvera). Kako bi se zajamčila stalna ili bar što veća dostupnost i snažnija kibernetička zaštita informacijskog sustava, u nadzor je uključena i usluga hitnih obavijesti o radu najvažnijih komponenti, u režimu 24x7x365.
U sklopu proaktivnog održavanja pružaju se:
- Operacijski i tehnički savjeti.
- Proaktivno rješavanje problema i eventualnih eskalacija.
- Instalacija novih inačica upravljačkih programa i operacijskih sustava.
- Dokumentiranje stanja i nastalih promjena u sustavu.
Reaktivno održavanje
Usluga reaktivnog održavanja sastoji se od održavanja funkcionalnosti opreme i infrastrukturnih servisa. Uključuje otklanjanje uzroka zastoja u radu opreme i servisa, odnosno zamjenu neispravnih komponenti opreme, ako to bude potrebno.
U sklopu reaktivnog održavanja pruža se:
- Dokumentiranje stanja i promjena nastalih u sustavu.
- Dijagnosticiranje i otklanjanje problema na opremi.
- Pružanje podrške za opremu na lokaciji klijenta.
- Zamjena neispravne komponente opreme.
- Upravljanje procesom eskalacije.
- Testiranje opreme nakon popravka.







