Trendovi i izazovi u industriji osiguranja
- Podatkovni silosi - Mogućnost uvida iz internih i vanjskih podataka za prikaz izloženosti riziku od 360ᵒ
- Upravljanje troškovima - Poboljšanje kombiniranog omjera (šteta, troškova pribave i administracije), smanjenje leakage-a
- Korisničko iskustvo – Zaštita interesa osiguravatelja uz minimalno narušavanje korisničkog iskustva
- Optimizacija tehnologije – Integracija izvora podataka, primjena naprednih analitika (underwriting, štete, rizici)
- Usklađenost s propisima - Pridržavanje propisa koji se stalno mijenjaju na proaktivni način
- Povezane istrage – Omogućavanje suradnje među timovima za prijevare kako bi se detektirali prijevarni modeli
Comping rješenje - Sprječavanje prijevara u obradi šteta
Ukupni trošak prijevara u osiguranju (neživotna osiguranja bez zdravstvenog) procjenjuje se na više od 40 milijardi dolara godišnje.
Procjenjuje se da 10% svih zahtjeva za osiguranje imovine i nezgoda na globalnoj razini sadrži neki element prijevare.
Zašto Comping anti-fraud rješenje?

Tehnološki lider prema svim relevantnim analitičarima (Gartner, Forrester, Chartis, IDC) u nekoliko ključnih područja.
Analitička platforma koja omogućuje transformaciju podataka u praktične uvide u velikim razmjerima, otkrivajući anomalije i prijevarne modele

Comping je uspješno implementirao anti-fraud rješenja u 4 različite industrije.
Comping anti-fraud rješenje implementirano je u tržišne lidere u industrijama kao što su distribucije električne energije, osiguranje, nacionalni mirovinski sustav i pružatelja usluge platnog prometa. To je konkretan dokaz funkcionalnosti, skalabilnosti i otpornosti sustava u stvarnom okruženju.
Kvantificirani benefiti za osiguratelja tržišnog lidera
Detekcija
više detektiranih slučajeva, kao rezultat 50+ naprednih analitičkih scenarija koji kreiraju upozorenja koja potom idu u trijažu (stopa detekcije 7%, prije 1%)
Trijaža
više slučajeva preuzeto u istragu, a navedeno mu omogućuje posebno razvijenih 7 korisničkih sučelja putem kojih na klik gumba ima dostupne informacije o štetnim događajima, osiguraniku, policama, štetama, vozilu, štetniku, ugovaratelju, oštećeniku… (stopa prihvaćanja 4%, prije 0,4%)
Istraga
bolja stopa uspješnosti istraga koja je prije ovog sustava bila na razinama od oko 0,3%, a uz upotrebu Comping anti-fraud sustava iznosi oko 3% od svih šteta, a rezultat je napredne analitičke detekcije te naprednih korisničkih sučelja u fazi trijaže koji omogućuju odbacivanje false-positive slučajeva
Ušteda
veća ušteda koja je rezultat napredne analitičke detekcije, trijaže i istrage kroz koju se resursi na procjenitelja za naknadne izvide i istražitelja usmjeravaju na zaista sumnjive slučajeve gdje je potom uspješnost istrage vrlo visoka (oko 75%) što utječe na rast direktne uštede
Primjer klijenta s hrvatskog tržišta osiguranja
Implementacija rješenja rezultirala je rastom ušteda od 10x (+2,2 mil EUR) u samo 2 godine.



