parallax background

Prediktivna analitika i automatizacija upravljanja potrošnjom

Trendovi i izazovi u industriji plina

  • Strukturni pad potražnje za plinom do 2030. godine
  • Starenje mreža i smanjenje emisija metana
  • Regulatorne i tržišne promjene
  • Digitalizacija i međusektorska integracija

Comping rješenje - Thaora Consumption Intelligence uklanja neizvjesnost i donosi pouzdane podatke u stvarnom vremenu

Pruža plinskim distributerima i opskrbljivačima potpunu vidljivost potrošnje na svim obračunskim mjernim mjestima.

Omogućuje kontinuirani nadzor, uvide i automatsko izvještavanje. Naplata je transparentna, a učinkovitost mjerljiva i skalabilna.

Zašto Thaora Consumption Intelligence rješenje?

Kvantificirani benefiti za HEP Plin

Smanjenje pogrešaka u očitanjima

20x

Potpunom automatizacijom očitanja putem IoT senzora u stvarnom vremenu, svako očitanje preuzima se izravno s uređaja, čime se uklanjaju pogreške i osigurava točnost. Ovaj pristup smanjio je netočnosti u očitanju čak dvadeset puta, osiguravajući pouzdanu osnovu za naplatu, analitiku i regulatorno izvještavanje.

 

Kraće administrativno vrijeme obračuna i naplate

80%

Zahvaljujući automatiziranom prikupljanju podataka i centraliziranom sustavu za pohranu mjernih informacija, svi podaci za obračun automatski se provjeravaju i prenose u sustav, čime se uklanjaju ponavljajući administrativni zadaci. Time je vrijeme potrebno za pripremu i obradu mjesečnih obračuna smanjeno za 80%, oslobađajući resurse za vrijednije aktivnosti.

 

Uštede u operativnim troškovima i održavanju

25x

Daljinski nadzor i automatizirana upozorenja zamijenili su rutinske terenske inspekcije, čime su uklonjena nepotrebna putovanja. Ciljano, podatkovno vođeno održavanje smanjilo je troškove putovanja i rada, donoseći oko 25% uštede u operativnim troškovima i veću učinkovitost rada.

 

Riječi naših zadovoljnih korisnika

Naši korisnici u Hrvatskoj svakodnevno se oslanjaju na HEP-Plin za opskrbu domova i poslovnih prostora. Odgovornost pružanja sigurne, pouzdane i pristupačne plinske usluge shvaćamo ozbiljno, posebno u razdoblju energetske neizvjesnosti 2020-ih. S više od 100.000 korisnika, brzo rastućom distribucijskom mrežom i promjenjivim cijenama plina, trebali smo rješenje koje će povećati točnost i učestalost očitanja brojila, jer naše poslovanje ovisi o kvaliteti podataka.

Damir Pećušak, Predsjednik uprave HEP-Plina