SAS u Telekom Industriji

1976. godine
SAS je započeo poslovanje s ciljem da tvrtkama omogući donošenje odluka uz pomoć podataka i analitike
15 godina
Kontinuirano pozicionirani među vodećima proizvođačima MarTech i rješenja usmjernih na naprednu analitiku klijenata (CRM/Marketing analytics).
400+
Telekom kompanija koristi SAS analitička rješenja i alate za različite poslovne inicijative
80
Država širom svijeta u kojima vodeći telekomi koriste SAS rješenja
SAS – globalni lider za MarTech rješenja i analitiku

Cross-Channel Campaign Management Q4 2024

Real-Time Interaction Management Q1 2024

Customer Analytics Technologies Q2 2024
SAS CI 360 MarTech Modularna Platforma
SAS Customer Intelligence 360 omogućuje cjeloviti proces orkestracije interakcija s korisnikom – od upravljanja podacima iz raznih izvorišnih sustava do isporuke personalizirane komunikacije na prefereiranim komunikacijskim kanalima uz automatizaciju inteligentnog donešenja odluka (NBO/NBA) i integrirane napredne analitičke i AI usluge.
Vizualni alat za izradu segmenata i napredni targeting
Jednostavno kreiranje i upravljanje segmentima klijenata putem drag & drop sučelja, aktivacija u batch i realnom vremenu.
Personalizirana komunikcija s klijentom na temelju interakcija (na kanalima) i CRM podataka
Aktivacija kampanja kombiniranjem podataka iz praćenja ponašanja i korsničkih CRM profila
Orkestracija kampanja i customer journey-a
Aktivacija i orkestracija komunikacije na digitalnim i tradicionalnim kanalima.
Marketing Decisioning – automatizacija donošenja odluka
Intuitivni alat za automatizaciju donošenja odluka u realnom vremenu (NBO/NBA)
Marketing Plan – automatizacija planiranja aktivnosti
Upravljanje marketinškim resursima i platforma za kolaboraciju
Analitika i izvještavanje
Analitički uvidi, analiza i optimizacija kampanja, napredni izvještaji
Jednostavne i fleksibilne integracije s ostalim klijentovim platformama/sustavima
Otvoreni pristup integraciji i konektori za bržu integraciju (izvori podataka/kanali/AI platforme)
