SAS u Telekom Industriji

1976. godine

SAS je započeo poslovanje s ciljem da tvrtkama omogući donošenje odluka uz pomoć podataka i analitike

15 godina

Kontinuirano pozicionirani među vodećima proizvođačima MarTech i rješenja usmjernih na naprednu analitiku klijenata (CRM/Marketing analytics).

400+

Telekom kompanija koristi SAS analitička rješenja i alate za različite poslovne inicijative

80

Država širom svijeta u kojima vodeći telekomi koriste SAS rješenja

SAS – globalni lider za MarTech rješenja i analitiku

SAS CI 360 MarTech Modularna Platforma

SAS Customer Intelligence 360 omogućuje cjeloviti proces orkestracije interakcija s korisnikom – od upravljanja podacima iz raznih izvorišnih sustava do isporuke personalizirane komunikacije na prefereiranim komunikacijskim kanalima uz automatizaciju inteligentnog donešenja odluka (NBO/NBA) i integrirane napredne analitičke i AI usluge.

Vizualni alat za izradu segmenata i napredni targeting 

Jednostavno kreiranje i upravljanje segmentima klijenata putem drag & drop sučelja, aktivacija u batch i realnom vremenu.

Personalizirana komunikcija s klijentom na temelju interakcija (na kanalima) i CRM podataka

Aktivacija kampanja kombiniranjem podataka iz praćenja ponašanja i korsničkih CRM profila

Orkestracija kampanja i customer journey-a
Aktivacija i orkestracija komunikacije na digitalnim i tradicionalnim kanalima.

Marketing Decisioning – automatizacija donošenja odluka

Intuitivni alat za automatizaciju donošenja odluka u realnom vremenu (NBO/NBA)

Marketing Plan – automatizacija planiranja aktivnosti

Upravljanje marketinškim resursima i platforma za kolaboraciju 

Analitika i izvještavanje

Analitički uvidi, analiza i optimizacija kampanja, napredni izvještaji

Jednostavne i fleksibilne integracije s ostalim klijentovim platformama/sustavima

Otvoreni pristup integraciji i konektori za bržu integraciju (izvori podataka/kanali/AI platforme)