SAS CI rješenje za vodeći telekom u jugoistočnoj Europi (SEE)

Izazov:

Vodeća telekom tvrtka u SEE regiji trebala je unaprijediti razninu interakcija s korisnicima i učinkovitosti marketinga procesa kroz personalizirane ponude u realnom vremenu kroz više komunkacijskih kanala, uz upravljanje kompleksnim podacima i  integracije s ostalim sustavima. Poslovni ciljevi su bili zadržavanje korisnika (proaktivno smanjenje churna) te rast CLV i ARPU pokazatelja.

Rješenje:

Implementirana su rješenja iz SAS Customer Intelligence portfelja s analitičkom komponentom SAS Intelligent Decisioning, koja vrše orkestraciju i upravljanje kampanjama putem e-maila, mobilne aplikacije, pozivnog centra, CRM-a i kanalima prodajne partnerske mreže. 

Rješenje uključuje automatizaciju donošenje odluka u stvarnom vremenu (real-time decisioning), upravljanje ponudama (offer arbitration) interakcije temeljene na događajima (event-based interactions) za dinamičku komunikaciju s korisnicima.

Stručnost u isporuci projekta, uz poslovno-tehničku ekspertizu, omogućila je poslovnim korisnicima napredno segmentiranje, robusno upravljanje podacima i kvalitetno izvještavanje, čime su stvoreni uvjeti za personalizirana iskustva na svim kanalima.

Rezultati:

Kreirana preciznija i personalizirana komunikacija.

Poboljšana učinkovitost na digitalnim kanala i uspješnija konverzija usluga.

Isporuka NBO (next-best offers) putem preferiranog kanala za svakog korisnika.

CRM i marketinški timovi dobili su skalabilnu platformu za podršku akviziciji, zadržavanju i povećanju vrijednosti korisnika u B2C i B2B segmentima poslovanja.