parallax background

Napredna analitika

Naprednom analitikom adresiran je širok spektar poslovnih izazova počevši od personaliziranog i proaktivnog pristupa klijentu kroz bolje razumijevanje njegovih potreba, optimiranja internih procesa organizacije, pa sve do predviđanja trendova i budućih događaja te poslovnih prilika kroz traženje skrivenog znanja u podacima korištenjem odgovarajućih statističkih modela. Izvodi se alatima koji su napredniji od standardnih alata poslovne inteligencije (automatizacija i umjetna inteligencija).

Uz dizajn prilagođenih rješenja vezanih za specifične korisničke slučajeve, u segmentu napredne analitike posebni naglasak stavljamo na rješenja za sprječavanje prijevara (antifraud rješenja) i pametno planiranje.

Antifraud – rješenja za sprječavanje prijevara

Automatizirana rješenja za otkrivanje prijevara postala su nezaobilazna s obzirom na rastuće trendove prijevara – primjerice, protupravno stjecanje imovine i korupcija dvije su najznačajnije metode prijevare. Istraživanja potvrđuju da organizacije koje koriste analitičke podatke u inicijativama za borbu protiv prijevara prijavljuju koristi, pri čemu ih gotovo 90% prijavljuje srednje ili visoke koristi. 

U implementaciji Anti-fraud rješenja Comping nudi SAS tehnologiju i to konkretno Fraud management Solution, Anti-Money Laundry Solution, Continuous Monitoring for Procurement integrity.

Primjer korisničkog slučaja

Organizacija želi steći bolje uvide u interne procese, brže prepoznavati anomalije i nedopuštena ponašanja. Rješenje: na temelju povijesno prepoznatih anomalija kreira se sustav pravila i istovremeno gradi mreža povezanih entiteta u procesu. Rastom potvrđenih slučajeva kreira se i dodatni statistički model kojim se opseg analize dodatno proširuje s ciljem otkrivanja novih, do tad skrivenih modela nedopuštenog ponašanja.

Pametno planiranje

Cilj pametnog planiranja je ubrzavanje procesa planiranja i podizanje kvalitete planiranja. Izazovi koji se žele adresirati odnose se na mogućnost analize trendova, sezonalnosti i vremenske ovisnosti u podacima, a u svrhu predviđanja budućih događaja. Istovremeno, od sustava se očekuje mogućnost naprednog modeliranja i brzog kreiranja i međusobne usporedbe različitih ishoda u ovisnosti o promjenama ulaznih parametara.

U implementaciji rješenja za planiranje koristimo alat IBM Planning Analytics with Watson

Primjer korisničkog slučaja

Organizacija želi ubrzati proces planiranja i podići kvalitetu planiranja. Izazovi koji se žele adresirati odnose se na mogućnost analize trendova, sezonalnosti i vremenske ovisnosti u podacima, a u svrhu predviđanja budućih događaja. Istovremeno od sustava se očekuje mogućnost naprednog modeliranja i brzog kreiranja i međusobne usporedbe različitih ishoda u ovisnosti o promjenama ulaznih parametara.

SAS Viya

Uspostavljanje čvrstih temelja analitike u vašoj organizaciji ključno je za zadovoljenje trenutnih potreba, ali i pripremu za budućnost. Za mnoge tvrtke, snalaženje u životnom ciklusu umjetne inteligencije i analitike predstavlja ogroman izazov. Naša suradnja sa SAS-om, vodećim pružateljem napredne analitike na svijetu, omogućuje pristup SAS® Viya®, najbržoj platformi za sveobuhvatnu analitiku na tržištu i jedinoj koja uključuje sve faze životnog ciklusa analitike.
Kao cloud-based platforma za umjetnu inteligenciju, analitiku i upravljanje podacima, SAS® Viya® omogućuje integraciju timova i tehnologije, omogućavajući svim korisnicima uspješnu suradnju u pretvaranju ključnih pitanja u točne, pouzdane odluke. Suradnjom s nama, možete pristupiti tim mogućnostima i prednostima prema vlastitim uvjetima - u cloudu i jeziku po vašem izboru.

What is Analytics?
Cloud report 

Brža, produktivnija analitika

U svijetu analitike, performanse sustava predstavljaju novac - ipak sve platforme za analitiku nisu kreirane jednako. SAS® Viya® je objedinjena snaga koja donosi značajne dobitke u produktivnosti vođene analitikom za vašu organizaciju, uključujući ubrzanje vremena do tržišta, poboljšano donošenje odluka i značajne uštede.
SAS® Viya® nudi poboljšane performanse dok istovremeno smanjuje ukupne troškove posjedovanja u cloudu. U nedavnoj neovisnoj analizi, SAS® Viya® nadmašio je konkurentske platforme za umjetnu inteligenciju/machine learning (AI/ML) s 30 puta bržim vremenom obrade u prosjeku, što predstavlja 86% niže operativne troškove u oblaku.

Besprijekorna analitička izvedba SAS® Viya® pruža potencijal za velika poboljšanja produktivnosti
Izvodite više analitičkih opterećenja za bolje rezultate s bržim vremenom obrade
Smanjite troškove pomoću automatiziranih procesa
Držite svoje podatke blizu agilnosti cloud-based platforme
Vjerujte u uvide koji su kreirani pomoću ugrađenog upravljanja, privatnosti, sigurnosti i smanjene pristranosti
Razumijte i personalizirajte korisničko iskustvo s AI-jem radi povećanja prodaje i vjernosti
Razvijajte svoje poslovanje bez straha za prerastanjem kapaciteta vaše platforme
Pouzdajte se u točno predviđanje za podršku donošenju odluka

4 koraka do SAS® Viya®

SAS® Viya® automatizira cijeli životni ciklus umjetne inteligencije i analitike uključujući tokove podataka, razvoj i upravljanje modelima, implementaciju i izvođenje. Dizajniran je za jednostavnu upotrebu kako bi ga svi, od znanstvenika podataka do poslovnih korisnika, mogli koristiti i ostvariti vrijednosti.

Samo četiri koraka:
1. Odaberite svoj cloud
2. Planirajte, implementirajte i potvrdite svoj softver
3. Integrirajte ga sa svojim sustavima
4. Osnažite svoje korisnike

Priče korisnika

Iz suradnje sa SAS-om i platformom SAS® Viya® u mogućnosti smo dati odgovor na izazove organizacija u gotovo svakoj industriji, od pojedinačnih problema do rješenja za tvrtke. Naši stručnjaci imaju duboko poznavanje industrije, razumiju vaše jedinstvene izazove i mogu ubrzati procese. Nijedan problem s podacima nije prevelik - ili premali - sa SAS® Viya®.

Kontaktirajte nas za prikaz kako možete koristiti SAS® Viya® u svojem poslovanju.

SAS Customer Intelligence 360 - MarTech platforma za upravljanje korisničkim iskustvom (CX)

U digitalnom okruženju uspjeh brandova s fokusom na krajnjeg korisnika (B2C) sve više ovisi o sposobnosti da razumiju svoje korisnike, te da upravljaju interakcijama u pravom trenutku, na pravom komunikacijskom kanalu, s personaliziranom porukom i relevantnom ponudom.   SAS Customer Intelligence 360 (SAS CI 360) je intuitivna poslovno orijentirana modularna platforma koja pouzdano koristi podatke iz raznih izvora, te uz naprednu analitiku i umjetnu inteligenciju omogućuje precizno, personalizirano i mjerljivo korisničko iskustvo na prefereiranom komunikacijskom kanalu.

Zašto je SAS CI 360 vodeća globalna MarTech platfroma?

Ključne funkcionalnosti SAS Customer Intelligence 360 platforme (SAS CI 360) pomažu organizacijama oko raznih izazova kako uspješno: 

  • Povezati podatke iz različitih izvora za cjeloviti pogled na svakakog korisnika
  • Personalizirati customer journey i kampanje na temelju podataka, analitičkih modela i interakciji korisnika na digitalnim kanalima
  • Automatizirati marketing procese u realnom vremenu, uz naglasak na automatizaciju donošenja odluka uz pomoć napredne analtike (Real-Time Decisioning)
  • Integrirati sve dijelove MarTech ekosustava od izvora podataka do komunikacijskih kanala
  • Povećati ROI kroz napredno targetiranje klijenata i optimizaciju marketinških kampanja

  Uz ostvaranje ključnih ciljeva na razini organizacija, važno je istaknuti benefite jednostavnosti korištenja za poslovne korisnike prilikom kreiranja najkomplesnijih marketinških i CRM scenarija od akvizicije novih klijenata do zadržavanja klijenata i povećanje vrijednosti kroz razne loyalty programe.

Naša SAS Customer Intelligence ekspertiza

Comping je SAS regionalni consulting partner s fokusom na Customer Intelligence portfelj. Konstantni razvoj kompetencija i projektna iskustva su temelji za izvrsnost u pružanju naših usluga: 

  • Savjetovanja i strateške analize
  • Implementacije i integracije s klijentovim sustavima i IT arhitekturom
  • Održavanja i obuke krajnjih poslovnih korisnika

Naš cilj je pomoći klijentima da iskoriste puni potencijal svojih podataka i pretvore korisničko iskustvo u svoju najveću konkurentsku prednost.

Možda će vas zanimati i ovo...